WP 35:n auto lanseerattiin
09.07.2012WP 35, Autotalo Laakkonen, LähiTapiola, Haaja & Arwo sekä Kopijyvä Oy toteuttivat yhdessä uutta väriä Varkauden kaupunkikuvaan. WP 35:n auto lanseerattiin julkisuuteen kesäkadulla ja vastaanotto oli hyvä.
”Auton hankinnalla haluttiin tietynlainen profiilinnosto seuralle sekä näkyvyyttä jokapäiväisessä liikenteessä kesäaikaan, jolloin talvilajiseura ei aiemmin ole paljon esillä ollut. Myös yhteistyökumppanit olivat asiassa erittäin innolla mukana, joten ratkaisu oli helppo. Autotalo Laakkonen oli luonnollinen valinta, koska yhteistyö heidän kanssaan on jatkunut erittäin pitkään. Myös LähiTapiola sekä Kopijyvä hakivat paikallista näkyvyyttä, joten he olivat myös heti mukana. Ennen auton hankintaa varmistettiin että autoon saadaan myytyä uudet mainokset, jotta kulut eivät mene ns. vanhoista rahoista. Tämä oli edellytyksenä hankinnalle.” kertoo puheenjohtaja Henrik Kosonen
”Iso kiitos auton ilmeen suunnittelusta Haaja & Arwo designille, joka teki ulkoasun autolle. Koko ilmeen uudistus ja auto kokonaisuutena tukevat uutta toimintamallia, jolla pyritään nostamaan WP 35 takaisin valokeilaan muuten kuin negatiivisten uutisten muodossa. Porukka on lähtenyt tekemään seuran eteen töitä paremmin kuin useaan vuoteen ja odotukset ovatkin korkealla. Iso kiitos Joni Kauhaselle, joka on tuonut tekemiseen uutta virtaa. Tästä on hyvä jatkaa, ” toteaa Kosonen.
”Varkauden urheiluelämä kaipaa piristystä muutaman matalalento vuoden jälkeen. Toivottavasti kaikki muutkin paikalliset urheiluseurat jatkavat uuden ideointia, jotta katsojat saadaan takaisin kenttien ääreen lajista riippumatta. Negatiivisilla juoruilla ja toisten ’dissaamisella’ ei saada kuin itsensä naurunalaiseksi, ja orastava yhteistyö kariutumaan. Nyt lomaillaan pari viikkoa, ja tullaan entistä kovemmalla innolla ja energialla tekemään hommia seuran eteen. Toivottavasti tämä tekemisen meininki tarttuu moneen muuhunkin.”